czwartek, 26 lutego 2015

Oversize


Kto nie lubi luźnych, lekko za dużych ubrań.. Chyba nie znam takiej osoby. :) Ja oczywiście mówię tak oversize'owym bluzkom, swetrom etc, ale o ile są one dobrze dobrane i nie robią z człowieka 'worka po ziemniakach' :D
U mnie zawsze na pierwszym miejscu przy zakupie ubrań i późniejszym układaniu stylizacji jest wygoda. Myślę, że jak czujemy się dobrze w tym co mamy na sobie to już połowa drogi do sukcesu. Druga to jeszcze połączyć z tym co do nas pasuję i jest choć trochę na topie. Ja chociaż uwielbiam ubierać się w sukienki i szpilki to jakbym musiała je nosić codziennie to chyba zwariowałabym i tylko odliczała godziny kiedy w końcu to zdejmę. Dlatego na co dzień towarzyszą mi  jeansy, legginsy (które przeważnie noszę tylko w domu, ale zdarzy się, że i do szkoły), bluzy i sweterki.

W dzisiejszym look'u możecie zobaczyć sweterek z tego postu. Pod niego założyłam bluzkę w podobnym kolorze, którą znalazłam w szafie mamy :D Legginsy i ulubione na ten sezon buty. Chodzę w nich już drugą zimę i jeszcze mi się nie znudziły. Są ciepłe (chyba że jest -20, ale wtedy to już żadne buty mi nie pomogą) i wygodne (chociaż nie powiedziałabym tego w tamtym roku kiedy poobcierały mi pięty:< okazało się, że to tylko moja wina, bo ich nie wiązałam :o).
Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam cieplutko wszystkich czytelników (a szczególnie tych stałych<3)! :* Zapraszam do obserwacji, bo nie długo będzie się tu dużo więcej działo! Wiosna coraz bliżej wszystko budzi się do życia, więc myślę, że i ten blog w końcu 'rozkwitnie'!

2 komentarze:

  1. piękne włosy


    I invite you to http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. love your hair!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)