czwartek, 20 czerwca 2013

Holidays time the start!

Nie wiem jak wy, ale ja już czuję jakby już były wakacje! :3 Oceny wystawione (poprawiłam średnią z półrocza o 0,6 oł yeah :D), więc już do szkoły nie ma po co chodzić. Dzisiaj od rana świeci pięknie słoneczko i jest +30º, oby już tak zostało do końca wakacji ;]
   Ostatnio z Justyną robiłyśmy gofry <3 Z truskawkaaami, winogronaaami, pomarańczaami, brzoskiwiniaami i bitą śmietaną <3 Były przepyszne :>
Z góry przepraszam, że narobiłam Wam smaka xD Sobie też :P
komentujcie, obserwujcie :) pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. uwielbiam gofry! a z truskawkami to już w ogóle! :D
    co do pogody.. mogłoby się jednak troszkę ochłodzić, bo nie ma czym oddychać ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. no i żeś mi narobiła ochoty na goferki kochana! kurcze, ale Ty masz cudowne te włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, gofry! najlepsze są z bitą śmietaną i jagodami albo truskawkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to takie właśnie jadłyśmy :3 tylko że zamiast jagód winogrona ;)

      Usuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)