sobota, 6 kwietnia 2013

is badly, very badly..

Dzisiaj nie wiem o czym pisać, więc dodam tylko kilka zdjęć. Mogę tylko powiedzieć, że już miałam nadzieję że będzie dobrze, a wszystko się spieprzyło, zawsze się dowiaduję wszystkiego ostatnia i to mnie wkurza, może jakbym o pewnych sprawach wiedziała wcześniej to byłoby inaczej, ale tego już się nie da się zmienić.. Po prostu nienawidzę tego roku, chociaż minęły tylko 3 miesiące.  Myślałam, że będzie lepszy, ale chyba jednak to będzie jednym z gorszych, przynajmniej tak jest na razie, no ale jak może być dobrze jak odchodzi ktoś kogo kochałeś..


fot. JA


follow me on: instagram
                         tumblr

15 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, każdy ma lepsze i gorsze dni, albo czas. Nie można się poddawać, zawsze trzeba się starać, by było lepiej :) Jeżeli ktoś odszedł, a w twoim pisaniu rozumie się to 2 znacznie, pamięć zostanie, ale jednak trzeba żyć dalej :)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za te słowa :) jakoś staram się trzymać, ale łatwo nie jest..
      'rozumie się 2 znacznie' to dlatego, że nie chciałam pisałaś tak dokładnie o co chodzi, żeby wszyscy wiedzieli :)
      pamięć zostanie na pewno i to chyba najbardziej boli, że już się jej nie zobaczy, nie przytuli, nie pogada czy nie pomoże w czymś..

      Usuń
    2. Bardzo Ci współczuję z tego powodu, tak bliskiej straty pewnie nie przeżyłam, ale ktoś dla mnie naprawdę bliski przeżył, jedyne co mogłam zrobić to po prostu być. Jeżeli masz kogoś takiego, lub nawet więcej osób, bądź blisko z nimi i ich nie odpychaj, to na pewno polepszy Ci nastrój i pomoże wytrwać :)

      Usuń
    3. No ja pierwszy raz przeżywam stratę kogoś bliskiego, no ale spodziewałam się, że to kiedyś nadejdzie i tak jak napisałaś, staram się z innymi bliskimi spędzać jak najwięcej czasu, żeby potem nie żałować, że za mało tego czasu wykorzystałam:)

      Usuń
    4. Dobre posunięcie. Nie możesz ubolewać nad tym, trzeba ruszyć dalej, lecz też pamiętając o tamtej osobie :)

      Usuń
    5. Dziękuje Ci baardzo za te wszystkie słowa! :* :)

      Usuń
  2. jej głowa do góry! wiem że słowa wszystko będzie dobrze zawsze wkurzają, przynajmniej mnie:) ale na prawdę będzie ok. ;) mi świat runął całkiem niedawno, ale zmieniło się teraz i jest nawet ok. :3
    cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne, widać, że są trochę smutne, przelewasz w nie swoje uczucia... mam nadzieję, że fotografia będzie dla Ciebie rodzajem terapii :) trzymaj się!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne, widać, że są trochę smutne, przelewasz w nie swoje uczucia... mam nadzieję, że fotografia będzie dla Ciebie rodzajem terapii :) trzymaj się!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż, czyli nie tylko dla mnie ten rok jest beznadziejny :c trzymaj się jakoś, mam nadzieję, że kiedyś będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz świetne te zdjęcia <3
    zapraszam :D Obserwuję i fajnie bd jak zrobisz to samo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już 2 raz mi piszesz że obserwujesz i jeszcze nie zaobserwowałaś..

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia robisz, piekne wyszły <3
    Obserwuje . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz po sobie komentarz będzie mi bardzo miło :) A jeśli podoba ci się mój blog to fajnie jak zaobserwujesz ;) Postaram się odwdzięczyć tym samym :)